måndag

jag tycker om mina vänner

Jag känner mig lite grann som en jojo. Mitt humör går väldigt mycket upp och ner. Det krävs så lite för att göra mig halvt fördärvad och lika lite för att göra mig helt förtjust.
Ungefär som om hela livet är en kärlekshistoria.
-
Jag gjorde en ny drömtydning över drömmen jag hade i lördags i alla fall och fick helt andra resultat denna gång. Så nu är jag påverkad åt andra hållet! En cirkus i denna drömtydning tydde på att jag ser fram emot färgstarka och spännande händelser, en källare var mitt undermedvetna, att drömma om fiskar symboliserade att jag börjar bli alltmer medveten om mina djupaste känslor, att drömma om ett hus är liktydigt med att drömma om sig själv och sin kropp, som i mitt ombyggnadsfall, kunde det betyda att det var dags för mig att vända blad om något, och att drömma om vatten handlade om känslor, där i mitt fall med dammens grumliga vatten och mitt uppblåsbara hus på kunde tyda på att jag inte kan se riktigt klart när det gäller ett problem.
-
Inte riktigt lika katastrofala betydelser som min förra drömtydning resulterade i alltså.

Inga kommentarer: