onsdag

shut up and sleep with me'

Jag längtar faktiskt litegrann efter sommar nu, även om jag fortfarande inte har en aning om vars jag kommer hamna i sommar och vad jag egentligen ska göra. Men sommar är skönt och fritt och härligt, även om man inte är ett lovbarn längre.
Jag tror jag ska skaffa mig en väljare som ska få göra alla mina framtida val. För jag strejkar, jag vill inte göra fler val. Jag vill inte snubbla över magkänslan och göra fel, fel, fel... Igen. Nej, nu får nån annan ta ansvar över mitt liv. Så kan jag vara en kejsarinna i hängmatta med vindruvor och coca-cola... Tänk vad bra?! Nähe. Nänä.. Äsch, livet är väl antagligen till för att göra misstag och börja om.., och om, och om.., och om igen, eller hur var det.., var det till för att ha kul? Man får kanske börja se på sina misstag med humor då. Hrm.. jaja.. kanske jag gör nånting nu som jag tror jag senare kommer ångra dubbelt upp men som jag kanske senare istället kommer på är det bästa jag någonsin gjort.. Ibland kanske livet helt enkelt är till för att ge saker och ting en chans. Och sluta, sluta, sluta planera. Känna och ge efter istället.

Inga kommentarer: