måndag

still got that look in your eyes

Jag känner mig så glad. Jag vet inte riktigt varför.. men jag känner mig glad. Jag är trött, och har nog alldeles för mycket att göra egentligen. Men jag känner mig ändå glad, så då ska man absolut inte klaga. Bara rida på vågen.
-
Nyss hittade jag en bil på min dator, den var rätt söt. Jag tror jag har fått den av Jocke. Men mitt nyinkommet dåliga minne kommer inte riktigt på varför. Det var säkert något han skulle visa. Den är grön och vit, och jag tycker väldigt mycket om grönt nu. Grönt är vår och det är skönt och det är fint.
-
Min dag har varit spenderat på en buss, i en telefon, och i ett par svettiga kläder. Vilket är orsaken till min trötthet. Våren är verkligen här nu med dunder och brak och sommarkänsla i hårtopparna. Jag tycker om vår och jag tycker om att fylla år, än så länge. Även om man bara blir äldre och får axlarna lastade med mer och mer ansvar för varje år.
Nu de senaste veckorna har det mesta handlat väldigt mycket om bäbisar, och med skräckblandad förtjusning längtar jag faktiskt litegrann efter en liten knodd jag också.
Fast inte än. Jag måste ju leva rövare först.

Inga kommentarer: