fredag

I se us run for the diamonds..

Här inne har jag inte varit och bloggat på år och dar, var jag nästan nära att skriva, men nej, jag har haft kommunikationsproblem med min dator. Vi har varit förskräckliga ovänner och det har krånglat lite med det ena och det andra. Sen har jag nog prioriterat min tid lite annorlunda mot våren på lite annorlunda sätt också, både av frivilliga och mer ofrivilliga skäl. Men nu ser det ändå ut att bli andra bullar. Här ska dokumenteras tills det kommer grisar ur öronen, hädanefter. För det händer saker hela tiden i mitt liv just nu. Saker som jag jättegärna vill skriva ner för att dela med mig och saker som jag vill skriva ner för att kunna gå tillbaka och minnas. Har även lovat mig själv att ta med mig den kamera jag har nu vid fler av de där tillfällena då det är bra att ha en kamera till hands, och spendera lite pengar på en ny, hyskeligt dyr men troligen bra kamera till hösten, så jag kan se allt det gråa med nytt ljus. Men mer uppdatering om det kommer efter helgens äventyr. Det är Lulekalaset och jag ska ut och spatsera.

Inga kommentarer: