torsdag

How many losses? How much regret? What chain reaction would cause an effect..?

Jag har blivit förälskad i Facebook. Har nyss suttit i två timmar och fixat och grejat, och jag får som aldrig nog. Det är jättekul! Det är en sån där aktivitet som man kan hålla på och ha roligt med hur länge som helst och ändå veta att det finns så mycket mer att hämta. Hur bra som helst för en sån liten datanörd som jag.
När jag ändå är inne på ämnet datanörd och skämmigt roliga saker att hålla på med på datorn, så måste jag erkänna att jag verkligen önskade att jag hade The Sims 2 på min dator. Det är en till sån där sak som jag inte kan få nog av, och verkligen kan hålla på med i timmar. Inte fullt så bra för min nästan-till-blindhet-syn kanske. Jag är inte så snäll mot mina ögon som jag borde vara. Får höra varje gång jag är hos optikern (en gång per halvår) att de har blivit pyttelite sämre. Vilket gör mig skräckslagen. Det finns så fruktansvärt mycket fint att se, och hur skulle livet egentligen vara om man var blind!?
Jag vill verkligen inte veta.

Inga kommentarer: