lördag

So come on baby, let's go howlin' at the honky-tonk moon..

Shopping, shopping, shopping. Jag brukar aldrig hitta nånting de gånger jag bestämmer mig för att hitta nånting. Men idag hade jag tur.
Delvis därför att jag hade bestämt mig för precis vad jag ville ha. Jag visste att jag behövde en ny målarduk. Jag visste att jag ville ha en lite längre tröja. Ett par skor som inte hade klack men ändå var fina och ett nytt rött nagellack. Jag visste även att jag behövde en tillbringare. Det upptäckte jag häromdagen då jag köpte såna här små juiceförpackningar som ska blandas med vatten. Det gick som inge vidare och blanda en liter juice i något när det största jag hade förutom kastruller var dricksglas. Så nu har jag införskaffat en tillbringare. Som desvärre inte är med på bilden. Den står nämligen i kylskåpet. Med juice i.
Jag köpte även en present till min lillebror. Den får inte heller vara med på bild. Och jag vill inte avslöja vad. Hemligheten själv.

Inga kommentarer: