onsdag

I know that i've BEEN MAD IN LOVE before, and how it could be with you..


Hittade lite bilder från helgen precis.
Jag och Emma var på Greys. Det var kul. Betydligt roligare än denna dag har varit. Jag har haft brist på tålamod hela dagen. Jättejobbigt. Allt har varit fel. Jag irriterade mig på Emmas telefonumgänge, jag irriterade mig på att Anders inte kom och hämtade mig imorse som han hade lovat, jag irriterade mig på mina arbetsuppgifter och precis allting kändes besvärligt. Egentligen vet jag att det inte var allt det där som gjorde mitt huvud helt upp i kaos utan att det mer beror på lite huvudbry. Och kanske inte så lite heller. Det här med livet och hur det kommer sig att människor försvinner ur ens liv, människor dyker oväntat in i ens liv igen, människor tränger sig på och hur absolut ingenting är säkert.
Nostalgi och osäkerhet-mitt-i vardagstristessen. Det gör mig trött just nu. Så där riktigt ordentligt höstdeprimerad-trött, bara en aning för tidig. Och jag kan inte komma på nånting som jag kan göra för att förhindra det som jag sen också kan orka göra.





Inga kommentarer: