måndag

Do you have the time to listen to me whine, about nothing and everything all at once..

Det är storm här, blåst, regn och vansinne. Det gör mig jätte, jätte, jätte trött och jätte arg. Jag hade kommit på en hiss regel förra veckan som gick ut på att jag bara fick åka hiss de dagar jag tränar och de dagar hissen ändå står och väntar på mig. Jag har kommit på en liten, liten tillläggelse till den regeln nu; att jag även får åka hiss de dagar då jag är förbannad. Vilket självklart var toppenbra idag.
Denna dag har jag dessutom börjat med en två veckors period då jag jobbar två timmar mer varje dag. Vilket nog bidrar litegrann till min trötthet. Denna tvåveckors period med jobb beror på att jag hade tänkt jobba in två och en halv dag, och åka hem några dagar till Norråker. Har inte varit hemma sen i maj så det känns som det är nånting jag verkligen vill göra. Men om dagarna ska se ut som idag så känns det hårt. Klockan är 19.05 nu och det känns som jag kommer ligga i sängen mycket snart. Dagen börjar vid 4 och jag är verkligen sugen på en lång natt. Dagens misstag idag var för lite mat, har nyss varit och handlat och bunkrat upp till morgondagen. Hunger ska inte vara ett problem.

Inga kommentarer: