lördag

With an ironclad fist I wake up and french kiss the morning..

Regn, regn, regn. Man borde ju kunna tro att Luleå skulle kunna bjuda på något mer smakrikt som.. jag vet inte.. snö?!
Men nää. Idag har jag släpat mig ut ur min trygga lägenhet och säng för att gå på gratisbio. Gratisbio är väl ändå underbart. Även om det är barnbio. Jag, Emma och Emmas treåriga dotter Sanna gick och såg "Lilla Spöket Laban - Spökdags". En femtio minuter lång film i fem delar där Laban skräms och blir skrämd. Efter detta underhållande lilla utspel så har jag fortsatt att vara mestadels lat och suttit inne i min lägenhet. På mina stolar, mitt golv och min säng. Jag har sett ytterliggare två filmer, ägnat lite omtanke om min musik och lagat lite god mat.
Så där ja, nu är världen informerad!

Inga kommentarer: