lördag

Your mind can never change, unless you ask it to..

Detta är mitt etthundrade inlägg. Som kommer handla om vad.. Jag är lite fundersam över mig själv och vad jag egentligen är för typ just nu.. Under de här sex månaderna jag har arbetat på mitt företag så har jag hittat en person att ty mig till, en person som jag har känt är tillräckligt lik mig för att jag ska kunna vara mig själv. De senaste åren har jag på något sätt lyckats få in den vanan att hitta minst en sån person. Men när nu denna person är just den personen som kommer avgå är jag lite orolig över att mina andra arbetskamrater kommer tappa bort min egen identitet nånstans där på vägen och sedan bara finna mig.. tråkig. Samtidigt som jag tänker att det nog är väldigt konstigt om jag absolut måste ha en likasinnad person för att kunna vara mig själv.
Mina vänner kallar mig färgglad. Mina bröder jämför mig med karaktären Phoebe Buffay från Vänner. Och för ett tag sen sa en person som jag bara känner lite vagt att jag får han att tänka väldigt mycket på Ally McBeal. Så.. Om dessa liknelser nu stämmer med den person jag är.. Inte kan väl den sortens person var tråkig?

Inga kommentarer: