tisdag

you make me shaken up, never mistaken, but I can't control myself, got me calling out for help..

Åh jösse namn vad jag stressar på idag.
9,5 timmars jobb, 1 timmes promenad hem, matlagning och ätning, 3 dagars disk, bokning av tvättstuga, och kastning av sopor. Snart ska jag ge mig i kast med dammsugarn, jag vill bara vila mig en minut..
Mamma och Pappa ska komma på besök över helgen med start imorgon så jag tänkte jag skulle göra lägenheten lite mer framkomlig och lite mer välluktande till dess. Så det måste hinnas ikväll. För imorn jobbar jag tills de kommer. Och inte har jag sovit nå speciellt mycket inatt heller. Midsommar är inte utvilad ännu. Så jag ska försöka hinna i säng lite tidigare ikväll kanske. Jag låg och dröp i svett i natt och drömde om gröna spindlar kravlandes uppför min vägg. Vid sömnigt medvetande hann jag tänka att jag gatt flytta kuddarna. Så när jag vaknade i morse så låg bägge kuddarna som en mur vid ena sängen med mig liggandes huttrande bredvid.
Stabilt.

Inga kommentarer: