söndag

Like a flower waiting to bloom, like a lightbulb in a dark room..

Phuw.. Vilken helg! Jag har varit i Boden från tidigt i går morse till ungefär precis alldeles nyss. Umgåtts med Emma och gänget. Ideén var att åka skoter.. Och åka skoter blev det! Arton mil för att vara exakt. Större delen av den tiden satt jag bakom ryggen på fartdåren Jimmy. Jag är totalt fullkomligt slut i hela kroppen och mest i överarmarna och innersidan av låren, efter att ha suttit och spänt mig och roterat kroppen fram och tillbaka över skoterryggen. Men kul var det! Vad är det dom säger.. Vad som inte dödar dig gör dig starkare. Haha.. Jag kan riktigt känna mina överarmar växa.. Vi åkte ungefär sex-sju timmar i lördags, satt och surra och drack grogg större delen av lördagskvällen.. och natten för den som vill se det så.. och sen upp och åkte sex-sju timmars skoter till idag. Tanken på att kliva upp klockan sju och arbeta imorn känns just nu väldigt slitsamt. Det är dagar som denna som jag tackar min lyckliga stjärna nånstans, för att jag bara har två minuters gångväg till mitt kontor.

Inga kommentarer: