söndag

I don't need to touch your face to know, and I don't need to use my eyes to see..

Går igenom gamla tankar.
jag krymper. även om jag borde växa. för det mesta är bra, det mesta är bättre. om man vänder det åt rätt håll. men världen är full av långa, smala 'hoppor' och mitt kroppssjävförtroende får hoppa upp, upp med 154 cm kurvigt kort.
mina drömmar innehåller mycket mer än vad de annars vanligtvis gör, både de på nätterna och de på dagarna. jag är ute på väldigt djupt vatten och allt är farligt, farligt.

egentligen skulle jag klämma fram något riktigt öppet här, men jag tycker bättre om gåtor, sanningen är frestande att titta på men oftast för vass och odräglig och jag brukar falla alltför hårt för den. kanske en gåta kan vara tryggt och skönt?

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för det :) jag har hittat dem på gojane.com under formals!