söndag

How many times baby gonna be before i gotta break away, falling for something better that you just can't explain..

Mitt kanonfina trettiotalsinspirerade pappersparaply. Eller 'geishaparaply' som Jimmy valde att kalla det. Köpt för tio kronor på loppis. Det ser jättefint och ombonat ut när skaftet står på dataskärmen och själva paraplyt lutar mot skrivaren som står snett ovanför skärmen. Då blir det som ett sorts djungeltak över databordet, och det gillar jag. Dessvärre så vill det inte stå så i fasligt många dagar innan det med en ljudlig kaaboom ramlar ner, skrämmer slag på mig, och nästan går sönder i fallet. Jag har provat tejpa fast det lite diskret, men icke, det ramlar likväl. Så tillslut fick jag nog och körde det genom datastolen. Vilket också blev lite.. originellt.. Men jag vill gärna ha tips på något fiffigt sätt att kunna ställa den på skärmen igen, för nu kan jag ju inte sitta på datastolen då ett gigantiskt bröst skymmer all plats.

Inga kommentarer: