onsdag

when fear will lose its grip

I brist på annat konstigt flum stoj leker jag nu lite med att göra alla möjliga olika sorts listor. Listor är kul.
Här kommer listan över vad man kan utnyttja ensamheten bäst till och vad som trots allt egentligen är bättre att göra ensam än med sällskap:

  • Bygga på sitt musikarkiv.
  • Måla
  • Göra fåniga listor
Ehh.. ja..
Det vart ingen vidare lång lista. Den som känner sig fri att komma med mer förslag på ämnet är mer än varmt välkommen.
Det spelar ingen roll om det bara är förslag av det mer galna slaget. Jag försöker förbättra mitt byggande av en meningsfull vardag. Men jag tycks ha fastnat och spårat ur litegrann i en något påträngande längtan efter sällskap. Tappat en del fokus och somnat in alltför djupt i mina, nuförtiden, många negativa tankar. Jag har totalt glömt bort alla de där sakerna som faktiskt är underskattat härligt att sysselsätta sig med när man bara har sig själv att tänka på.

2 kommentarer:

bi - satsen sa...

man kan måla sina katter i fina färger(om man har katter)
annars kan man måla sig själv i fina färger och sen spendera timtal med att tvätta badkaret när man tvättar av dom.

Anna sa...

attans, jag har inga katter :D
men ett badkar har jag i och för sig, och massor av färg