söndag

no is yes


Igår fick jag min födelsedag. Den vart faktiskt rätt lyckad och det känns inte som om jag ska trilla av pinn än i alla fall. Hela 11 personer lyckades komma ihåg mig, vilket känns grymt skönt när jag hade väntat mig ungefär den halverade siffran. Det blev ingen tårta men som bilden visar sig så åt jag lite glass och hallon + en hel del godis och popcorn. Eftersom jag stenvägrade att vara ensam igår så tvingade jag min nu mera nyfunna vän Jimmie att umgås med mig. Vi lyckades se de 3 spindelmannen-filmerna varav 2 var på hyrfilm och 1 på bio. 5 ½ timmars superhjälte kanske rubbade verklighetsuppfattningen en aning för jag började tro att jag kunde köra bil och ägnade sedan då också en halvtimma åt det. Lägenhetens fia-med-knuff-spel hanns också med lite grann, och även om min tur svek mig så hade jag glömt bort hur simpelt kul det är att spela fia, vilket det även var denna gång. Jag kände mig faktiskt rätt så rejält trött när jag till slut landade med huvudet på kudden fram på småtimmarna.
21 år kanske inte är så gammalt ändå när man tänker efter..

2 kommentarer:

bi - satsen sa...

grats! Jag såg oxå spindelmannen på bio igår, men min verklighetsuppfattning var nog rubbad redan innan för jag tyckte att den made sense.

välkommen till 20+världen. Där bor man ända tills man är 35(20+15)

Anna sa...

tackar!, jag tyckte nog 3:an var bättre än de andra filmerna även om den var mest overklig xD

men, jag tänker bo i denna värld tills jag är minst 65.. och aldrig någonsin komma in i nån annan plusvärld..
.. kanske