tisdag

jag har varit och lekt med glada studenter i flera dagar lite här och där och mer eller mindre i två veckor

Vi börjar bakifrån med efterfesten som det var mest drag i i fredags
och återgår till Ida och Ann-Sophie utanför Hörnet
Maria, Anna och Kasper var nere vid kajen..
..där Lillebror med flickvän..
..och Ida och Jessica också hamnade på bild
Vattudalen fick lite öl och cider. Jag tänkte för mycket på lik för att hoppa i själv
För de har tagit studenten.. yeayh!
Jag närmade mig en björn i Norråker, synd bara att bilden blev lite mörk
Koffe, Niklas och Sam med flotten Eilert på köpmanna
Brorsan, Ida och Malin i en gigantisk gunga.
Tingvalla-rappers i foppadojjor!
Anders taktik-vilar innan dans och ståhej
Marie och Sara på grillfest. Sara bestämde sig också för att tjika på studenter, vilket var jättebra
Pierre och Hanna
(Favorit-Ida var riktigt duktig på hamna på bild.. Jag var riktigt dålig på hamna på bild..)

Inga kommentarer: