tisdag

I've been dreaming, thought it was in vain..

Jag har kommit in i en störtskön period nu. Mer än halva tallriken består av grönsaker, vid alla måltider. Jag studsar upp ur sängen tjugo över fem på morgonen, redo för en lagom lång promenad innan jobbet, tar sedan en ännu längre promenad efter jobbet, innan jag far på min träning. Jag sover mina åtta timmar som jag ska.

Och alla dessa faktiskt väldigt enkla medler gör att jag mår mycket bättre än innan.

Jag brukar ju vara relativt nyttig i vanliga fall också, men jag har då aldrig varit så nyttig som jag är nu. Grönsaker är ju gott, men inget jag har prioriterat lika mycket förut. Sömnen brukar lätt falla bort då jag är en riktig nattuggla, så någon morgonpromenad har det då inte varit fråga om innan och träningen utövas numera två dagar mer per vecka.

Nu är det bara ett plus om det ger något figurresultat också.

Inga kommentarer: