onsdag

and say you've locked some fire away to set light to me some surprising day..

Midsommar.
På ett sett känns det helt okej att inte ha något att göra till helgen, när man nu bor och arbetar i en stad där man fortfarande inte känner så många människor, när man har haft besök helgen före midsommar och även kommer få besök helgen efter midsommar.
Men på ett annat, mer direkt sätt, så känns det som att man ändå borde ha något speciellt planerat. Så där så att man kan säga senare "Ja just det, kommer ni ihåg midsommar 2007, faan va kul vi hade!".
Jag ska klippa mig i alla fall. Köpa jordgubbar. Äta glass.
Med jordgubbar. Kanske unna mig nåt fint för MIN LÖN. Besöka systembolaget möjligtvis. För att inhandla jorgubbscider. Jag älskar jordgubbar, förresten. Nästan lika mycket som smultron. Eller lika mycket. Drömma kommer jag nog göra i helgen. Jag har ett sådant flyt just nu och det mesta går bättre än bra. Vilket gör att man ser möjligheter överallt och längtar efter saker som man faktiskt börjar tro att man kan få. Jag hoppas bara att detta flyt inte försvinner om jag nu börjar skryta och njuta av det.

Inga kommentarer: