tisdag

Don't give up, you're not beaten yet..

"Det är tur att jag känner dig, och vet att jag är likadan själv, annars skulle jag trott att du varit galen".
Den kommentaren om mig kom Emma med i dag på jobbet. Och det stämmer verkligen. Vi är egentligen galna. Vi skrattar, gråter, svullar och mår dåligt varje dag. Det är ett enda hit-och-ditande fram och tillbaks. I och med att jag ska åka hem till Norråker på torsdag och åka buss i 8 timmar kom jag i helgen på den osunda regeln att jag faktiskt får äta hur mycket godis jag vill under resan. Så när vi ändå var och handlade idag på lunchen passade jag på att köpa ett kilo godis.. Som jag åt lite av under dagen. Bjöd lite av.. Sen när jag väl kom hem så mådde jag så dåligt av att ha den där godispåsen i min lägenhet. Så jag kastade bort den. Köpte lite vindruvor och gick och tränade istället.

2 kommentarer:

bi - satsen sa...

var det sura hallonshots? Jag äter sura hallonshots tills det gör ont och då äter jag salta istället.

Anna sa...

det var all möjligt godis, sura hallonshots, hur ser dom ut?