torsdag

Walked a mile just to find the edge, some place low enough to step right in..

Om två timmar åker jag hem till Norråker! Det känns hur skönt som helst. Jag längtar verkligen hem. Jag längtar efter min familj. Jag längtar efter mina djur. Jag längtar bort från min lägenhet. Bort från mitt jobb.
Jag längtar efter någon annans mat än min egen. Jag längtar efter att kolla på tv med nån. Jag längtar till och med litegrann efter den bussresa som ska ta mig hem. Jag längtar efter nygamla intryck och nygamla tankar. Jag längtar efter att se personer jag inte sett på flera månader och jag längtar efter att visa upp mig själv för folk som inte sett mig på flera månader. Jag längtar efter att sova i en annan säng. Duscha i en annan dusch. Det kommer bli hur bra som helst. Fem dagar är jag borta härifrån, varav två är resdagar. Men som sagt, jag längtar till och med efter bussen. Jag ska tvinga min familj att äta all sällskapmat som finns när jag kommer hem. Tacos, kräftor, vad som helst.
Andas ska jag göra (självklart). Massvis.
Härligt fräsh fjäll-luft i massor.

Inga kommentarer: